Zákaznická podpora:776 006 102info@pmn-nerez.cz

Překapávač kávy MONDO - 2 konvice

Kód: 8.010.020.31002
Holandská výroba 🇳🇱
Neohodnoceno
12 850 Kč –9 %
prekapavac kavy mondo 2 konvice
12 850 Kč –9 % 11 590 Kč 14 024 Kč včetně DPH
Na objednávku (expedice 14-30 dnů)

Překapávač kávy MONDO 2 konvice, BRAVILOR BONAMAT je vybaven nerezovým držákem na filtry, akustickým signálem dokončení překapávání a signalizací zavápnění. Překapávač s produkcí 144 šálků za hodinu a objemem konvice 1,7 l.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Překapávač kávy MONDO od nizozemského výrobce BRAVILOR BONAMAT.

  • bez připojení na vodu
  • 1× filtrační jednotka
  • 2× výhřevné plotýnky
  • 2× konvice
  • produkce 144 šálků
  • nerezový držák na filtry
  • signalizace zavápnění
  • akustický signál dokončení překapávání

Parametry:

  • Napětí: 230 V
  • Příkon: 2,15 kW
  • Počet konvic: 2 ks
  • Produkce: 18 l/hod (144 šálků)
  • Objem konvice: 1,7 l
  • Doba překapávání: 5 min / 1 konvice
  • Rozměry (š x h x v): 195 / 406 / 446 mm

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Bravilor Bonamat je přední výrobce profesionálního zařízení pro přípravu teplých nápojů. Jedná se o výrobní systémy zejména pro přípravu čaje a kávy.

Značka Bravilor Bonamat je jednou z hlavních autorit na poli přípravy překapávané kávy ve vysoce sofistikovaných zařízeních více než 65 let. V Evropě je jedničkou v tomto sektoru již několik desítek let s rozsáhlou řadou zařízeních s kulatými filtry, inovativní zařízení pro přípravu teplých nápojů z instantních přípravků ale i čerstvé propaření z právě mleté kávy. Zařízení pro horkou a studenou vodu a široká nabídka příslušenství Bravilor Bonamat pro přípravu nápojů ve všech provozech.

Vedení společnosti Bravilor Bonamat je Holandsku, kde je i výrobní zázemí této značky. Společnost Bravilor Bonamat je zastoupena ve více než 80 zemích po celém světě prostřednictvím obchodních kanceláří Bravilor Bonamat nebo regionálními společnostmi, které importují zařízení pro svůj obchodní region.