Překapávač kávy MONDO - 2 konvice
Kód: 8.010.020.31002Související produkty

Konvice skleněná, objem 1,7 litru- výklopné víko

Konvice nerezová, objem 2,2 litru

Držák filtru na čaj nerezový vč. pružiny - Mondo, Matic, TH, THa

Držák filtru nerezový - MONDO, MATIC, TH, THA

Konvice skleněná o objemu 1,7 litru s nerezovým dnem

Odvápňovací chemie RENEGITE doporučovaná speciálně pro odvápnění. Baleno 50 g (60 ks)

Fixační set - Mondo, Matic

Pružina pro filtry - Mondo, Matic, Th, THa, RLX

Konvice nerezová, objem 1,7 litrů

Vyhřívané plotny na konvice HP

Košové papírové filtry 85/245 (1000 ks)
Detailní popis produktu
Překapávač kávy MONDO od nizozemského výrobce BRAVILOR BONAMAT.
- bez připojení na vodu
- 1× filtrační jednotka
- 2× výhřevné plotýnky
- 2× konvice
- produkce 144 šálků
- nerezový držák na filtry
- signalizace zavápnění
- akustický signál dokončení překapávání
Parametry:
- Napětí: 230 V
- Příkon: 2,15 kW
- Počet konvic: 2 ks
- Produkce: 18 l/hod (144 šálků)
- Objem konvice: 1,7 l
- Doba překapávání: 5 min / 1 konvice
- Rozměry (š x h x v): 195 / 406 / 446 mm
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Bravilor Bonamat je přední výrobce profesionálního zařízení pro přípravu teplých nápojů. Jedná se o výrobní systémy zejména pro přípravu čaje a kávy.
Značka Bravilor Bonamat je jednou z hlavních autorit na poli přípravy překapávané kávy ve vysoce sofistikovaných zařízeních více než 65 let. V Evropě je jedničkou v tomto sektoru již několik desítek let s rozsáhlou řadou zařízeních s kulatými filtry, inovativní zařízení pro přípravu teplých nápojů z instantních přípravků ale i čerstvé propaření z právě mleté kávy. Zařízení pro horkou a studenou vodu a široká nabídka příslušenství Bravilor Bonamat pro přípravu nápojů ve všech provozech.
Vedení společnosti Bravilor Bonamat je Holandsku, kde je i výrobní zázemí této značky. Společnost Bravilor Bonamat je zastoupena ve více než 80 zemích po celém světě prostřednictvím obchodních kanceláří Bravilor Bonamat nebo regionálními společnostmi, které importují zařízení pro svůj obchodní region.