Dvouplášťový kotel BERTOS LXG9P15I
Kód: 7090245Detailní popis produktu
- Nepřímý ohřev s nízkotlakou párou (0,5 bar) generovanou v meziplášti trubkovým hořákem z nerezové oceli s optimalizovaným spalováním, bezpečnostním ventilem, termočlánkem a chráněným zápalným plamínkem.
- Piezoelektrické zapalování s gumovou ochranou.
- Regulace teploty ventilem s horní a dolní pozicí.
- Ve standardu automatické dopouštění vody do dvoupláště a elektrické zapalování.
Parametry:
- Napájení/ohřev: plyn
- Příkon zařízení (kW): 20,9
- Hmotnost (kg): 150
- Rozměry (š x h x v)(mm): 800 x 900 x 760
- Zapalování piezzo: ano
- Objem (l): 150
- Průměr koše (mm): 600
- Provedení vany: nerez
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
50 let na trhu
Společnost, která na mezinárodním trhu působí už 50 let, za dobu svého působení získala solidní know-how, díky kterému se stala důležitým referenčním bodem v oboru.
Produkty vyrobené a testované tak, aby vydržely jsou prioritou předního světového výrobce sporáků, kterým se Berto’s stal díky těm nejlepším materiálům a odbornosti svých techniků. Společnost garantuje shodu s předpisy a splňuje nejpřísnější požadavky
certifikací kvality, ochrany životního prostředí a bezpečnosti
Výkonný a ekologický
I to nejlepší lze dále vylepšovat. Inovace jsou duší Berto's – firma neustále a s vášní pracuje na vytváření nejlepších řešení budoucnosti. Dokonalá izolace a přívod energie znamenají úsporu energie a nižší dopad na životní prostředí.
Velká část příjmů se tu používá na výzkum a vývoj nových technologií. Berto's Lab je tepajícím srdcem společnosti. Výzkumná laboratoř, jejímž jediným posláním je vyvíjet moderní technologii zaručující spolehlivost, bezpečnost, hygienu a sníženou spotřebu.
Vývoj a výzkum
Každý rok se v Berto’s vyrobí více než 50 nových položek pro uspokojení potřeby všech zákazníků. Sporáky vynikají svým současným designem, inspirovaným elegantními základními tvary a liniemi, které jsou funkční a ergonomické.
V posledních deseti letech byl roční průměrný růst 3 %. Cílem společnosti je postupně, ale neustále zvyšovat obrat rozšiřováním sortimentu, v současnosti s více než 600 položkami a na více než 100 trzích.