Vodní lázeň BERTOS E7BM4M
Kód: 7097231Související produkty
Detailní popis produktu
Lisovaná vana se zaoblenými hranami umožňuje snadné čištění a údržbu. Nerezová vana pro GN s hloubkou 150 mm. Vypouštění kulovým kohoutem s tepelně odolným držadlem. Elektronická regulace výkonu. Kompaktní provedení s otevřeným podstavcem. Cena uvedena bez GN.
Parametry:
- Příkon: 1,2 kW
- Napětí: 230 V
- Hmotnost: 28 kg
- Rozměry (š x h x v): 400 x 700 x 900 mm
- Provedení vany: nerez
- Kapacita vany: pro GN 1/1, hl. 150 mm
- Rozměr vany: 305 x 510, hl. 175 mm
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Vodní lázně |
|---|---|
| Záruka: | 24 měsíců |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
50 let na trhu
Společnost, která na mezinárodním trhu působí už 50 let, za dobu svého působení získala solidní know-how, díky kterému se stala důležitým referenčním bodem v oboru.
Produkty vyrobené a testované tak, aby vydržely jsou prioritou předního světového výrobce sporáků, kterým se Berto’s stal díky těm nejlepším materiálům a odbornosti svých techniků. Společnost garantuje shodu s předpisy a splňuje nejpřísnější požadavky
certifikací kvality, ochrany životního prostředí a bezpečnosti
Výkonný a ekologický
I to nejlepší lze dále vylepšovat. Inovace jsou duší Berto's – firma neustále a s vášní pracuje na vytváření nejlepších řešení budoucnosti. Dokonalá izolace a přívod energie znamenají úsporu energie a nižší dopad na životní prostředí.
Velká část příjmů se tu používá na výzkum a vývoj nových technologií. Berto's Lab je tepajícím srdcem společnosti. Výzkumná laboratoř, jejímž jediným posláním je vyvíjet moderní technologii zaručující spolehlivost, bezpečnost, hygienu a sníženou spotřebu.
Vývoj a výzkum
Každý rok se v Berto’s vyrobí více než 50 nových položek pro uspokojení potřeby všech zákazníků. Sporáky vynikají svým současným designem, inspirovaným elegantními základními tvary a liniemi, které jsou funkční a ergonomické.
V posledních deseti letech byl roční průměrný růst 3 %. Cílem společnosti je postupně, ale neustále zvyšovat obrat rozšiřováním sortimentu, v současnosti s více než 600 položkami a na více než 100 trzích.
