Zákaznícka podpora:776 006 102info@pmn-nerez.cz
Mena
EUR
Jazyk
Slovenčina

Opékač uzenin W 32/9 SF

Kód: 7100192
IT 🇮🇹 Doprava zdarma
1 hodnotenie
€1 326,10 –10 %
Snímek obrazovky 2025 06 25 104352
€1 326,10 –10 % €1 193,50 €1 444,10 vrátane DPH
Na objednávku (expedícia 3-7 týždňov)

Opekač údenín CB W18/7T v celonerezovom prevedení. Opekanie údenín je vykonávané rotačným pohybom. Valčeky sú v základe z nerez ocele a vo vnútri osadené vykurovacími telesami pre optimálne rozloženie teploty v celej dĺžke, čo tiež výrazne znižuje spotrebu.

Detailné informácie

Podrobný popis

  • Parametre :

  • materiál: nerez
  • dĺžka valca: 350mm
  • napájanie: 230 V
  • príkon: 1,5 kW
  • rozmery (šxhxv): 450 x 300 x 180 mm
  • hmotnosť: 3 kg
  • kontrolka chodu: áno
  • materiál valčekov: nerez
  • odkvapná nádobka: áno
  • počet valcov: 7
  • prevedenie plášťa: nerez
  • materiál valcov: nerez
  • regulácia ohrevu párkov: termostatom

Dodatočné parametre

Kategória: Opékače
Záruka: 12 měsíců

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Díky rozsáhlému produktovému portfoliu multicookerů, grilů na kuřata, horkých ventilačních pultů, konvektomatů a mnoha dalších produktů je značka CB schopna vyhovět různorodým požadavkům svých zákazníků.

Jde především o cateringové společnosti, restaurace, společnosti vyrábějící potraviny, prodejce potravin i malá občerstvení a bistra.

To vše se v CB realizuje pod jednou střechou – závod CB v Itálii, který existuje již od roku 1962, zahrnuje nejmodernější vývojové a výrobní oddělení a také centrální vedení všech prodejních oddělení pro více než 90 zemí světa.

Technologie, výroba a distribuce na místě: to jsou silné stránky CB. Flexibilita, kterou dnešní trh vyžaduje, je stimulem k tomu, aby firma zákazníkům nabídla ta nejlepší možná řešení.

Jako průmyslová výrobní společnost se zaměřuje na udržitelnou kvalitu – od surovin používaných při výrobě až po nové technologie pro každodenní použití v kuchyni.

Výroba na místě je příspěvkem k udržitelnosti, který začíná již ve fázi návrhu zařízení. Cílem značky je přitom vyvíjet řešení schopná minimalizovat spotřebu zdrojů, standardizovat výsledky a zlepšovat kvalitu a chuť použitých surovin.