Zákaznícka podpora:776 006 102info@pmn-nerez.cz
Mena
EUR
Jazyk
Slovenčina

Hot Dog CB TP6

Kód: 7100173
IT 🇮🇹 Doprava zdarma
Neohodnotené
€471,70 –10 %
Snímek obrazovky 2025 07 09 121323
€471,70 –10 % €424,30 €513,50 vrátane DPH
Na objednávku (expedícia 3-7 týždňov)

Hot Dog CB TP6 v celonerezovom prevedení. Šesť poteflonovaných opekacích tŕňov (každý so samostatnou vnútornou vykurovacou patrónou pre optimálne rozloženie teploty v celom tŕni a výrazne nižšiu spotrebu). Teplota ohrevu párkov je plynule ovládaná termostatom.

Detailné informácie

Podrobný popis

Model v celonerezovom prevedení. Šesť poteflonovaných opekacích tŕňov (každý so samostatnou vnútornou vykurovacou patrónou pre optimálne rozloženie teploty v celom tŕni a výrazne nižšiu spotrebu). Teplota ohrevu párkov je plynule ovládaná termostatom.

  • Rozmery (š xdxv): 220 x 340 x 270 mm
  • Príkon: 0,51 kW
  • Hmotnosť: 4 kg
  • Napájanie: 230 V
  • Počet tŕňov: 6

Dodatočné parametre

Kategória: Bez nádoby
Záruka: 12 měsíců
Nádobka: Ne
Počet trnů: 6

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola

Díky rozsáhlému produktovému portfoliu multicookerů, grilů na kuřata, horkých ventilačních pultů, konvektomatů a mnoha dalších produktů je značka CB schopna vyhovět různorodým požadavkům svých zákazníků.

Jde především o cateringové společnosti, restaurace, společnosti vyrábějící potraviny, prodejce potravin i malá občerstvení a bistra.

To vše se v CB realizuje pod jednou střechou – závod CB v Itálii, který existuje již od roku 1962, zahrnuje nejmodernější vývojové a výrobní oddělení a také centrální vedení všech prodejních oddělení pro více než 90 zemí světa.

Technologie, výroba a distribuce na místě: to jsou silné stránky CB. Flexibilita, kterou dnešní trh vyžaduje, je stimulem k tomu, aby firma zákazníkům nabídla ta nejlepší možná řešení.

Jako průmyslová výrobní společnost se zaměřuje na udržitelnou kvalitu – od surovin používaných při výrobě až po nové technologie pro každodenní použití v kuchyni.

Výroba na místě je příspěvkem k udržitelnosti, který začíná již ve fázi návrhu zařízení. Cílem značky je přitom vyvíjet řešení schopná minimalizovat spotřebu zdrojů, standardizovat výsledky a zlepšovat kvalitu a chuť použitých surovin.