Plynový sporák BERTOS G7F2M
Kód: 7097005Detailní popis produktu
Vysoká energetická účinnost plynových hořáků umožňuje uspořit nejméně 30% plynu ročně v porovnání s tradičními hořáky. Odkapové vaničky pod hořáky mají zaoblené hrany, jsou kompletně odnímatelné. Vše je navrženo tak, aby byla snadná údržba a čištění. Pracovní plocha a opláštění z nerez oceli AISI 304.
Zapalování hořáků věčným plamínkem. Kompaktní provedení s otevřeným podstavcem.
Parametry:
- Rozměry (š x h x v): 400 x 700 x 900 mm
- Příkon: 10,5 kW
- Hmotnost: 38 kg
- Počet hořáků: 2
- Věčný plamínek: ano
Doplňkové parametry
Kategorie: | Plynové |
---|---|
Počet ploten / hořáků: | 2 |
Typ: | Plynový |
Výkon (celkový): | 10,1 - 15 kW |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
50 let na trhu
Společnost, která na mezinárodním trhu působí už 50 let, za dobu svého působení získala solidní know-how, díky kterému se stala důležitým referenčním bodem v oboru.
Produkty vyrobené a testované tak, aby vydržely jsou prioritou předního světového výrobce sporáků, kterým se Berto’s stal díky těm nejlepším materiálům a odbornosti svých techniků. Společnost garantuje shodu s předpisy a splňuje nejpřísnější požadavky
certifikací kvality, ochrany životního prostředí a bezpečnosti
Výkonný a ekologický
I to nejlepší lze dále vylepšovat. Inovace jsou duší Berto's – firma neustále a s vášní pracuje na vytváření nejlepších řešení budoucnosti. Dokonalá izolace a přívod energie znamenají úsporu energie a nižší dopad na životní prostředí.
Velká část příjmů se tu používá na výzkum a vývoj nových technologií. Berto's Lab je tepajícím srdcem společnosti. Výzkumná laboratoř, jejímž jediným posláním je vyvíjet moderní technologii zaručující spolehlivost, bezpečnost, hygienu a sníženou spotřebu.
Vývoj a výzkum
Každý rok se v Berto’s vyrobí více než 50 nových položek pro uspokojení potřeby všech zákazníků. Sporáky vynikají svým současným designem, inspirovaným elegantními základními tvary a liniemi, které jsou funkční a ergonomické.
V posledních deseti letech byl roční průměrný růst 3 %. Cílem společnosti je postupně, ale neustále zvyšovat obrat rozšiřováním sortimentu, v současnosti s více než 600 položkami a na více než 100 trzích.