Volejte od pondělí do pátku 7-18h
Zákaznická podpora:776 006 102info@pmn-nerez.cz
Měna
CZK

Hot Dog CB TP6

Kód: 7100173
Italská výroba 🇮🇹 Doprava zdarma
Neohodnoceno
10 850 Kč –10 %
Snímek obrazovky 2025 07 09 121323
10 850 Kč –10 % 9 760 Kč 11 810 Kč včetně DPH
Na objednávku (expedice 3-7 týdnů)

Hot Dog CB TP6 v celonerezovém provedení. Šest poteflonovaných opékacích trnů (každý se samostatnou vnitřní topnou patronou pro optimální rozložení teploty v celém trnu a výrazně nižší spotřebu). Teplota ohřevu párků je plynule ovládána termostatem.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Model v celonerezovém provedení. Šest poteflonovaných opékacích trnů (každý se samostatnou vnitřní topnou patronou pro optimální rozložení teploty v celém trnu a výrazně nižší spotřebu). Teplota ohřevu párků je plynule ovládána termostatem.

  • Rozměry (š x d x v): 220 x 340 x 270 mm
  • Příkon: 0,51 kW
  • Hmotnost: 4 kg
  • Napájení: 230 V
  • Počet trnů: 6

Doplňkové parametry

Kategorie: Bez nádoby
Záruka: 12 měsíců
Nádobka: Ne
Počet trnů: 6

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Díky rozsáhlému produktovému portfoliu multicookerů, grilů na kuřata, horkých ventilačních pultů, konvektomatů a mnoha dalších produktů je značka CB schopna vyhovět různorodým požadavkům svých zákazníků.

Jde především o cateringové společnosti, restaurace, společnosti vyrábějící potraviny, prodejce potravin i malá občerstvení a bistra.

To vše se v CB realizuje pod jednou střechou – závod CB v Itálii, který existuje již od roku 1962, zahrnuje nejmodernější vývojové a výrobní oddělení a také centrální vedení všech prodejních oddělení pro více než 90 zemí světa.

Technologie, výroba a distribuce na místě: to jsou silné stránky CB. Flexibilita, kterou dnešní trh vyžaduje, je stimulem k tomu, aby firma zákazníkům nabídla ta nejlepší možná řešení.

Jako průmyslová výrobní společnost se zaměřuje na udržitelnou kvalitu – od surovin používaných při výrobě až po nové technologie pro každodenní použití v kuchyni.

Výroba na místě je příspěvkem k udržitelnosti, který začíná již ve fázi návrhu zařízení. Cílem značky je přitom vyvíjet řešení schopná minimalizovat spotřebu zdrojů, standardizovat výsledky a zlepšovat kvalitu a chuť použitých surovin.